ClickUp! Tartórúd FSC 100%

Kód: 1532
Márka: Gardena
7 943 Ft 6 254 Ft ÁFA nélkül
Raktáron
Várható kézbesítés:
8.5.2024

Részletes információ

Termék részletes leírása

Egy tartórúd – számtalan lehetőség! A GARDENA ClickUp! Tartórúd a stílusos kerti dizájn alapeleme, amely számtalan ClickUp! Kiegészítővel használható.

A kínálatban minden évszakra megtalálhatóak dekoratív és praktikus elemek: a stílusos tavaszi virágtáltól a hívogató rovarhotelig, vagy az elegáns olajfáklyáig őszi estékre.

Az innovatív GARDENA ClickUp! All-season lifestyle system praktikus oldala, hogy elemei rendkívül egyszerűen cserélgethetők.

A praktikus gyorscsatlakozó-mechanizmussal az elemeket egyszerűen, gyorsan és biztonságosan rögzítheted. A rúd modern megjelenése és minőségi, tartós anyaga gondoskodik arról, hogy ezeket a kerti kiegészítőket sokáig élvezhesd.

A tartórúd FSC® 100 % minősített vörösfenyőből és stabil, rozsdamentes acél cövekkel készült. Az egyszerű, minőségi kivitel gond nélkül illik a kertbe és harmonikus összképet nyújt.

A hozzá illő kiegészítőkkel az eredmény valóban mutatós! A hegyezett rozsdamentes acélcövek stabilan tartja a rudat a talajban.

A mellékelt kiegészítő rálépővel könnyíti meg a rúd talajba szúrását; könnyedén rögzítheted, szerszámok használata nélkül.

Tedd a kerted karakteressé a ClickUp! Tartórúddal és a hozzá tartozó dekorelemekkel egész évben. The all-season lifestyle system.

11300-20

Kiegészítő paraméterek

Kategória: ClickUp!
Jótállás: 5 rokov

logo-gardenaA GARDEN-t 1961-ben alapították Werner Kress és Eberhard Kastner. 1966-ban a GARDENA logó még mindig nap és színes szivárvány. Néhány évtized alatt a kis kerti szerszámüzlet világhírű, intelligens termékek és kerti gondozási rendszerek gyártója lett.

A siker titka abban rejlik, hogy a nagy innovációs márka ereje és az ügyfelek igényeire és követelményeire összpontosító következetes választék és értékesítési politika áll. A GARDENA GmbH, székhelye Ulme, 2007 márciusa óta Husqvarna.

A GARDENA a kertészeti ágazat egyik legerősebb márka a nemzetközi versenyben. A márka sikeres kiépítésének módja a modern és kiváló minőségű termékeknek köszönhetően az üzletekbe és a végső fogyasztókba tört ki. Az erős piaci pozíció, amelyet a vevői szimpátia és a márka ismerete is növel, ideális előfeltétele a további sikeres fejlődésnek. A közüzemi kertek „pihentetővé” történő átalakításával összefüggésben a kereslet a jövőben is növekedni fog, még a kapcsolódó szolgáltatások után is, i. a kertek tervezése és megvalósítása után a teljes kertkezelésre.