Általános üzleti feltételek

 

ÜZLETI FELTÉTELEK

Internetes portálkezelő

 

Cégnév Závlahári s.r.o.

A kohászat 9 utca és száma 9

Város és irányítószám Bratislava 84110

Az SR állapota

Cégszám: 48293211

Adóazonosító: 2120149086

 

Felelős személy és kapcsolat

 

Munkaidő: 8: 00-18: 00 között Felelős személy: Peter Orichel tel: 0917926020

 

1) A regisztrációról

 

"Kijelentjük, hogy az adatok kizárólag a" cégnév "megvásárlása során történő azonosításra szolgálnak, és nem kerülnek harmadik félnek átadásra, vagy más módon nem használják fel.

 

Az ajánlati e-maileket legfeljebb havonta kétszer küldjük, és az egyes e-mailek mérete nem haladja meg az 50kB-t. A hírszolgáltatást e-mailben bármikor törölheti e-mailben: info@zavlahari.sk, vagy a svájci sv.

 

A megrendelések regisztráció nélkül is elvégezhetők.

 

2) A megrendelés elrendezése és felszerelése, beszerzési szerződés

 

A Vevő Vásárlási Megrendelése a Vásárlási Szerződés tervezete, és maga a Vásárlási Megállapodás a Vevő és az Eladó által elfogadott beleegyezés megadásának időpontjában történik meg (az Eladó kötelező érvényű megrendelésének megerősítésével). Azóta kölcsönös jogok és kötelezettségek merülnek fel a vevő és az eladó között.

 

A vásárlási szerződés megkötésével a vevő megerősíti, hogy megismerte ezeket a feltételeket, beleértve a követelés feltételeit, és egyetért velük. Ezen feltételek mellett a vevő megfelelő módon ismeri a megrendelést, és lehetősége van megismerkedni velük.

 

Az eladó fenntartja magának a jogot, hogy a megrendelést vagy annak egy részét az alábbi esetekben felmondja a vásárlási szerződés megkötése előtt: az árut már nem gyártják vagy szállítják, vagy az áruk jelentősen megváltozott. Abban az esetben, ha ez megtörténik, az eladó azonnal kapcsolatba lép a vevővel, hogy megállapodjon a következő eljárásban. Abban az esetben, ha a Vevő már megfizette a vételár egy részét vagy teljes összegét, akkor ez az összeg vissza kerül a számlájára, a vásárlási szerződést nem kötik meg.

 

A boltban kapott összes megrendelés kötelező. A megrendelést a szállítás előtt törölhetjük. Ha a megrendelést a szállítást megelőzően törlik, és elküldjük, az ügyfél kérheti az áru kiszállításával kapcsolatos költségek megtérítését. A megrendelés kézhezvételéről e-mailben automatikusan értesül. Az egyes termékek részleteiben, még a megrendelés visszaigazolásakor is, a nem raktárkészlet szállítási határidejét feltételezik. Minden elem megmutatja, hogy az áruk raktáron vannak vagy sem. Ha az áru nincs raktáron vagy a szállító raktárában, azonnal értesítjük Önt a következő szállítási időpontról.

 

A megrendelés törlése

 

Ha 12 órán belül megszakítja a megrendelését, akkor a megrendelést megszakítjuk. E-mailben vagy telefonon törölhetjük. A megrendelés törlésénél meg kell adnia nevét, e-mail címét és rendelési számát.

 

3) Tömegközlekedési módok:

 

Személyes előfizetés

 

A megrendelést ugyanazon a napon lehet felvenni, feltéve, hogy a megrendelt áruk raktáron vannak. Más esetekben tájékoztatjuk Önt. A megrendelések "munkaidő" -ként jelennek meg, ezen idő után a megállapodás megkötése után.

 

A csomagszállító cég DPD által szállított áruk

Eltérő rendelkezés hiányában a szállítás 5,00 EUR

Az ár magában foglalja az esti kézbesítés (opcionális) és az ügyféllel való telefonos kapcsolat lehetőségét, a szállítási idő vagy hely megváltoztatására.

Egyes különösen nehézkes, nehéz vagy egyébként rosszul szállítható termékek esetében a szállítási költség növelhető. A szállítási költség azonnal megjelenik a szállítási módok kiválasztása után.

A szállítmány panaszát a kézbesítéstől számított 3 napon belül lehet benyújtani, feltéve, hogy a kár nem volt nyilvánvaló az átadáskor!

 

 

4) Garancia

 

A csomagban mindig megtalál egy adót. A jótállási idő a dokumentumban meghatározott időponttól kezdődik. A jótállási idő minden termékre vonatkozóan részletesen meg van adva. A vitatott esetekben a jótállási időszakot 5 (ötödik) napra lehet meghosszabbítani a szállítási idő helyett.

 

5) ellentmondások a beszerzési szerződéssel - általános információk

 

Abban az esetben, ha az elem nem felel meg a vásárlási szerződésnek ("Szerződés a vásárlási szerződéssel"), a Vevő jogosult az ügyet ingyenesen és indokolatlan késedelem nélkül a megfelelő vásárlási szerződés feltételeinek megfelelően hozni. a vevő követelményei vagy az elem cseréjével vagy javításával; ha egy ilyen eljárás nem lehetséges, a vevő kérheti a termék árának megfelelő kedvezményt, vagy visszavonhatja a szerződést. Ez nem így van, ha a vevő az ügy átvételét megelőzően tudta, hogy ellentmondás van a vásárlási szerződéssel vagy a vásárlási szerződéssel való ellentmondással. Az ügy kézhezvételétől számított hat hónapon belül létrejött vételi szerződéssel való ellentmondás akkor tekinthető megszegésnek, amely a kézhezvételtől számított, ha nem ellentétes az ügy jellegével, vagy ha másként nem bizonyították.

 

A jótállási időt a törvény által biztosított árukra nyújtjuk.

 

 

6) A fogyasztónak a szerződésből való kilépésének joga

 

Ha a vásárlási szerződést távközlési eszközzel (az online áruházban) kötik meg, a fogyasztónak joga van az áru átvételétől számított 14 napon belül visszavonni a szerződéstől. Ilyen esetben a fogyasztó kapcsolatba lép az eladóval, és legjobban írásban írja le, hogy visszavonja a szerződést a megrendelési számmal, a beszerzési dátummal és a pénzszámla számával. A pénzt készpénzben is vissza lehet adni a vállalat központjában. A szerződésből való kilépést legkésőbb a 14 napos időszak utolsó napján kell kézbesíteni. Különleges esetekben a visszatérési idő meghosszabbítható, figyelembe véve a körülményeket, de legfeljebb 30 nappal a szállítás után.

 

A törvény e rendelkezése azonban nem tekinthető az áruk szabad bérleti lehetőségének. Abban az esetben, ha a fogyasztó átvételétől számított 14 napon belül lemond a szerződésről, a fogyasztónak meg kell adnia a beszállítónak mindent, amit a beszerzési szerződés alapján szerzett. Ha ez már nem lehetséges (például középtávon az árut megsemmisítették vagy elfogyasztották), a fogyasztónak készpénz-visszatérítést kell nyújtania, amit a tovább nem lehet kiadni. Ha a visszaküldött áruk csak részben megsérülnek, az eladó kártérítési igényt kérhet a fogyasztó felé, és ellentételezheti a visszaküldött vételárra vonatkozó követelését. Ebben az esetben az eladó köteles bizonyítani a felmerült kárt. Ebben az esetben az eladó csak a csökkentett vételárat adja vissza.

 

A vevőnek visszaküldendő vételár mellett az eladó az áru visszaküldésének tényleges költségeit (szállítási költség stb.) Is ellensúlyozhatja.

 

A fogyasztónak nincs joga a szerződéstől való lemondásra:

 

a Szolgáltatások nyújtása esetén, ha beleegyezésükkel a teljesítmény kézhezvételét követő 14 napos határidő lejárta előtt indultak, \ t

olyan áruk vagy szolgáltatások nyújtására, amelyek ára függ a pénzügyi piaci egyenlőtlenségektől, függetlenül az eladó akaratától, \ t

a vevő vagy a személy kívánsága szerint módosított áruk, valamint a gyorsan romlandó, kopott vagy elavult áruk szállítására, \ t

audio- és videofelvételek és számítógépes programok szállítása, ha a vevő megsérti eredeti csomagolását, \ t

játék vagy lottóból álló újságok, folyóiratok és magazinok kézbesítésére.

 

7) Szállítási és szállítási feltételek

 

Egyes szállítmányok több csomagra oszthatók. A postaköltség változatlan marad.

 

Az összes szállítást a szállításig követjük, így megpróbáljuk elkerülni a szállítás során felmerülő problémákat.

 

Hogyan kell folytatni az áru visszaküldését:

 

Készítse elő a szállítmányt az alábbiak szerint.

 

Küldje el azokat az árukat, amelyeket Ön az Ön által kiválasztott fuvarozó az alábbiakban ismertetett címre küld.

 

Hogyan készítsük el a szállítmányt

 

A szállítmánynak teljesnek kell lennie (beleértve a tartozékokat és az összes dokumentációt), és abban az állapotban, amikor azt kézbesítette. Csatolja a vásárlást igazoló dokumentumot az árukhoz. Kérjük, mindig használja a csomagolópapírt vagy a kartondobozt úgy, hogy a csomagolás ne legyen tapasztható, leírható vagy más módon sérülhessen a szállítás során. Ne küldje el az árut szállításkor, javasoljuk, hogy biztosítsa az árut. A pénzét visszafizeti a bankszámlájára (ne feledje, hogy tartalmazza), általában a szállítás kézhezvételétől számított 3 munkanapon belül. Visszatérés esetén az összeget szállítási költségekkel csökkentjük (nem vonatkozik a panaszokra!).

 

8) Fizetési módok

 

A fizetés minden formája kiválasztható a szedés előtt. Minden fizetési forma a szállítási árban szerepel.

előre fizetés - Ha ezt az opciót választja, akkor az összes fizetési adataival kap egy kiadványlapot. Az árut a bankszámlára történő fizetés kézhezvételekor szállítjuk

megrendelés - elküldjük Önnek a postai úton megrendelt árut, és az árut készpénzben fizetjük, amikor letölti őket.

személyes előfizetés - készpénzben fizetendő személyes fogadáson.

fizetési kártya

 

9) ARS

 

A vevőnek - a fogyasztónak - joga van az eladóhoz fordulni a jogorvoslati kérelemhez (e-mailen az info@zavlahari.sk címre), ha nem elégedett az eladó követelésének kezelésével, vagy úgy véli, hogy az eladó megsértette jogait. Ha az eladó a feladásától számított 30 napon belül válaszol erre a kérésre vagy nem válaszol, a fogyasztónak joga van a 391/2015 Zz. Törvény szerinti alternatív vitarendezési kérelem benyújtására. Az ARS szervezetek a 391/2015. Sz. Törvény Zz. A javaslatot a fogyasztó a 391./2015. Törvény Z.z. Az ARS szervezetek listája megtalálható az SR Gazdasági Minisztériumának honlapján www.mhsr.sk.

A fogyasztó panaszt is nyújthat be az RSO alternatív vitarendezési platformján keresztül, amely elérhető a http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm címen.

Egy alternatív vitarendezést csak egy fogyasztó használhat - olyan természetes személyt, aki nem vesz részt üzleti, foglalkoztatási vagy foglalkozási tevékenysége során, amikor fogyasztói szerződést köt és végez. Az alternatív vitarendezés csak a fogyasztó és az eladó közötti vita tárgyát képezi, amely egy fogyasztói szerződés vagy fogyasztói szerződés eredménye. Az alternatív vitarendezés csak a távolsági szerződésekre vonatkozik. Az alternatív vitarendezés nem foglalkozik olyan vitákkal, amelyekben a vita értéke nem haladja meg a 20 eurót. Az ARS megkövetelheti, hogy a fogyasztó felszámítson díjat az alternatív vitarendezési eljárás megkezdéséért, legfeljebb 5 euró ÁFA-val.

 

 

10) Biztonság

 

Hitelkártyával történő fizetés esetén nem kell aggódnia a visszaélések miatt. A hitelesített, 3D-s biztonságos fizetési átjárót használjuk a kártyacsoportok által támogatott. Minden belső információ (jelszó, név, művelet) titkosítva van. A gyorsítás érdekében nem titkosítja az általános információkat (az egyes árucikkekre vonatkozó információk).

 

11) Panaszok

 

Ha a tőlünk kapott áruk sérültek vagy hibásak, kérjük, kövesse a panaszos eljárást. A szerződés megszűnése miatt az áruk visszafizetését a Feltételek 6. pontja ismerteti.

 

12) Panaszkezelési eljárás

 

A követelés igényléséhez szükséges termékeket felülvizsgálatra kell benyújtani, amint a hibát észlelik, tisztának kell lenniük, és megfelelő dokumentumokkal, valamint a hiba vagy a hiba helyének leírásával.

 

Hogyan kell folytatni

 

Panasz esetén két lehetőség közül választhat, kövesse az alábbi leírást: Küldje el a terméket a címre - "kapcsolattartó cím". A szállítást az eladó oldala fedezi. Amint tudod, mikor és hol tudjuk felvenni a szállítmányt, lépjen kapcsolatba velünk. A szállítmánynak teljesnek kell lennie (beleértve a tartozékokat és az összes dokumentációt), és abban az állapotban, amikor azt kézbesítette. Csatolja a vásárlást igazoló dokumentumot az árukhoz. Kérjük, mindig használjon csomagolópapírt vagy kartondobozt úgy, hogy a csomagolás ne legyen tapasztható, leírható vagy más módon sérülhessen a szállítás során. Ne küldje el az árut szállításkor, amely esetben az árut nem veszi át. Javasoljuk, hogy biztosítsa az árut. Közvetlenül az áru átvételét követően panaszjelentést kap. Az árut a szállításhoz megfelelően kell csomagolni, hogy ne okozzon további károkat. A helytelen vagy sérült áruk cseréjére kerül sor, vagy a vételár visszatérítésre kerül. Az árukhoz mellékelni kell az áru vásárlójának beérkezett összes dokumentumot, mint pl. Az eladó nem vállal felelősséget a termékek működéséből eredő károkért, a termékek jogosulatlan használatából eredő funkcionális tulajdonságokért és károkért, valamint a külső események és a szabálysértés okozta károkért. Az ilyen eredetű hibák nem tartoznak a garancia hatálya alá. Az árukat csak higiéniai okokból tisztítják meg. Ha a gyártó hosszabb garanciát vállal, ezt a katalógus katalógus tartalmazza. A visszautasított követelésekre vonatkozó követelések a kárigényekért és a kezelési költségekért fizetendők. A panasz felszereléséről e-mailben vagy SMS-ben értesítjük. A megrendelés kézbesítéséhez hasonlóan tájékoztatják a csomag expedícióját és a szállítási határidőt. Köszönjük, hogy időt töltött az üzleti feltételek olvasására.

 

Závlahári s.r.o.

 

Az üzleti feltételek 2016. január 1-től érvényesek.

Vevői információk: Üzleti feltételek megváltozása esetén az alkalmazandó kereskedelmi feltételek a vásárlás napjától érvényesek.