ClickUp! Esőmérő

Kód: 1538
Márka: Gardena
7 655 Ft 6 028 Ft ÁFA nélkül
Raktáron
Várható kézbesítés:
4.4.2024

Részletes információ

Termék részletes leírása

Gyakran nehéz megbecsülni, mennyire nedves a talaj, és hogy a növényeknek szükségük van-e öntözésre vagy sem.

A ClickUp! Esőmérő pontos kijelzője segít, hogy pontosan tudd, mennyi eső esett.

Az esőmérő az innovatív GARDENA ClickUp! Termékkínálatába tartozik, amely egy rugalmas és egyénre szabható kerti dizájnrendszer.

A ClickUp! Esőmérő könnyedén az alapelemre, a vörösfenyő rúdra csatlakoztatható a praktikus gyorscsatlakozó mechanizmussal, és ugyanilyen könnyedén le is vehető.

Ezzel a rendszerrel a különféle dekorációs kiegészítők egyszerűen és rugalmasan cserélhetők.

Az elemek összeillesztése után a csatlakozás stabil és lötyögésmentes.

A csapadék-kiegészítő átlátszó és különlegesen robusztus PMMA műanyagból készült.

Nem csupán fagybiztos, de könnyedén, a mosogatógépben tisztítható gond nélkül.

Megbecsülheted, pontosan mennyi vízre van még szüksége a kertnek, mivel az esőmérőn pontosan és egyértelműen leolvashatod a csapadék mennyiségét 0-tól 100 l/m2-ig.

A pontos értékhez ürítsd ki az esőmérőt minden nap: egyszerűen vedd le a farúdról a gyorscsatlakozó használatával.

11340-20

Kiegészítő paraméterek

Kategória: ClickUp!
Jótállás: 5 rokov

logo-gardenaA GARDEN-t 1961-ben alapították Werner Kress és Eberhard Kastner. 1966-ban a GARDENA logó még mindig nap és színes szivárvány. Néhány évtized alatt a kis kerti szerszámüzlet világhírű, intelligens termékek és kerti gondozási rendszerek gyártója lett.

A siker titka abban rejlik, hogy a nagy innovációs márka ereje és az ügyfelek igényeire és követelményeire összpontosító következetes választék és értékesítési politika áll. A GARDENA GmbH, székhelye Ulme, 2007 márciusa óta Husqvarna.

A GARDENA a kertészeti ágazat egyik legerősebb márka a nemzetközi versenyben. A márka sikeres kiépítésének módja a modern és kiváló minőségű termékeknek köszönhetően az üzletekbe és a végső fogyasztókba tört ki. Az erős piaci pozíció, amelyet a vevői szimpátia és a márka ismerete is növel, ideális előfeltétele a további sikeres fejlődésnek. A közüzemi kertek „pihentetővé” történő átalakításával összefüggésben a kereslet a jövőben is növekedni fog, még a kapcsolódó szolgáltatások után is, i. a kertek tervezése és megvalósítása után a teljes kertkezelésre.