ClickUp! Mécsestartó

Kód: 2622
Márka: Gardena
15 566 Ft 12 257 Ft ÁFA nélkül
Raktáron
Várható kézbesítés:
2.5.2024

Részletes információ

Termék részletes leírása

A GARDENA ClickUp! Mécsestartója különösen hangulatos légkört teremt a kertben vagy az erkélyen. A Mécsestartó a ClickUp! egész évben használható stílusos kiegészítők egyike, amely gyorsan és egyszerűen csatlakoztatható a ClickUp! Tartórúdhoz vagy a ClickUp! Erkély-csatlakozóhoz (mindegyik külön megvásárolható). A gyorscsatlakozós rögzítés stabil és nem lötyög. A Mécsestartó különösen jó minőségű anyagokból készült: Az alsó rész és az üvegkupola fedele fém.

Az elegáns és funkcionális kialakításnak köszönhetően a lámpás minden kertben vagy erkélyen igazán figyelemfelkeltő – különösen, ha gyertyát helyezel a házba. Az üvegkupola kerek formája megvédi a gyertyalángot a széltől és az esőtől, így a fény ragyogóan ég. A gyertya magassága és égése egy belső lemezzel szabályozható, hogy a gyertyafény elérje a kívánt hatást. Használjon a kereskedelemben kapható különböző méretű, legfeljebb 8 cm magas és 6 cm átmérőjű gyertyákat vagy a kereskedelemben kapható teamécseseket. A GARDENA ClickUp! Mécsestartója minőségi termék, 5 év gyártói garanciával. ClickUp! The all-season lifestyle system. Hogy a kertedből kellemes hangulat áradjon.

11430-20

Kiegészítő paraméterek

Kategória: ClickUp!
Jótállás: 5 év

logo-gardenaA GARDEN-t 1961-ben alapították Werner Kress és Eberhard Kastner. 1966-ban a GARDENA logó még mindig nap és színes szivárvány. Néhány évtized alatt a kis kerti szerszámüzlet világhírű, intelligens termékek és kerti gondozási rendszerek gyártója lett.

A siker titka abban rejlik, hogy a nagy innovációs márka ereje és az ügyfelek igényeire és követelményeire összpontosító következetes választék és értékesítési politika áll. A GARDENA GmbH, székhelye Ulme, 2007 márciusa óta Husqvarna.

A GARDENA a kertészeti ágazat egyik legerősebb márka a nemzetközi versenyben. A márka sikeres kiépítésének módja a modern és kiváló minőségű termékeknek köszönhetően az üzletekbe és a végső fogyasztókba tört ki. Az erős piaci pozíció, amelyet a vevői szimpátia és a márka ismerete is növel, ideális előfeltétele a további sikeres fejlődésnek. A közüzemi kertek „pihentetővé” történő átalakításával összefüggésben a kereslet a jövőben is növekedni fog, még a kapcsolódó szolgáltatások után is, i. a kertek tervezése és megvalósítása után a teljes kertkezelésre.