Comfort HighFLEX tömlő 13 mm (1/2") 50m (18069-22)

Kód: 2240
Márka: Gardena
47 928 Ft 37 739 Ft ÁFA nélkül
Raktáron
Várható kézbesítés:
4.4.2024
Tömlő átmérő szimpla
13 mm
Gardena szavatosság
25 év
Repesztő nyomás
30 bar

Részletes információ

Termék részletes leírása

A GARDENA Comfort HighFLEX tömlő Power Grip bordázattal tökéletes csatlakozást biztosít a tömlő és a tömlőelem között. Az új technológiának köszönhetően egymásba illenek, mint a fogaskerekek. A Power Grip bordázat lehetővé teszi sok kerttulajdonos régi álmát; a megbízható kapcsolatot, tökéletes tartóerővel. A bordázott felület pozitív mellékhatása, hogy a tömlőt könnyebb feltekerni és jól csúszik. A sűrű, kiváló minőségű spirálhálós szövetnek köszönhetően, melyben két spirálszál egymással ellentétes irányban fut, a tömlő nyomásálló és alaktartó, egyúttal sokkal rugalmasabb felhasználáskor, mint a Comfort FLEX tömlő.

Ez a spirálok sűrűségének köszönhető, ami a tömlőt még rugalmasabbá és könnyebben kezelhetővé teszi. A tömlő nem csomózódik vagy csavarodik. Mindezek a legjobb előfeltételeket nyújtják az egyszerű és sokoldalú felhasználáshoz a kertben. Szükség esetén az Original GARDENA System csatlakozóelemeihez és öntöző eszközeihez kitűnően használható. Nem tartalmaz káros lágyítókat (ftalátokat) és nehézfémeket és természetesen UV ellenálló. Vastag fala különösen robusztussá és tartóssá teszi. 30 bar repesztő nyomás. 25 év szavatosság.

18069-22

Kiegészítő paraméterek

Kategória: Tömlő HighFLEX Comfort
Jótállás: 25 év

logo-gardenaA GARDEN-t 1961-ben alapították Werner Kress és Eberhard Kastner. 1966-ban a GARDENA logó még mindig nap és színes szivárvány. Néhány évtized alatt a kis kerti szerszámüzlet világhírű, intelligens termékek és kerti gondozási rendszerek gyártója lett.

A siker titka abban rejlik, hogy a nagy innovációs márka ereje és az ügyfelek igényeire és követelményeire összpontosító következetes választék és értékesítési politika áll. A GARDENA GmbH, székhelye Ulme, 2007 márciusa óta Husqvarna.

A GARDENA a kertészeti ágazat egyik legerősebb márka a nemzetközi versenyben. A márka sikeres kiépítésének módja a modern és kiváló minőségű termékeknek köszönhetően az üzletekbe és a végső fogyasztókba tört ki. Az erős piaci pozíció, amelyet a vevői szimpátia és a márka ismerete is növel, ideális előfeltétele a további sikeres fejlődésnek. A közüzemi kertek „pihentetővé” történő átalakításával összefüggésben a kereslet a jövőben is növekedni fog, még a kapcsolódó szolgáltatások után is, i. a kertek tervezése és megvalósítása után a teljes kertkezelésre.