Comfort HighFLEX tömlő 13 mm (1/2") 18m - készlet 18062-20

Kód: 1700
Márka: Gardena
19 839 Ft 15 621 Ft ÁFA nélkül
Raktáron
Várható kézbesítés:
2.5.2024

Részletes információ

Termék részletes leírása

A GARDENA HighFLEX tömlője 13 mm (1/2 "), 18 m + a Premium OGS kiváló minőségű készlet a rugalmas öntözéshez és tisztításhoz. A szállítás tartalmaz egy 18 m HighFLEX tömlőt, amelynek átmérője 13 mm a praktikus Power funkcióval együtt. Ennek eredményeként a GARDENA tömlő és az ütköző csatlakozás közötti kapcsolat különösen erős és teljesen szivárgásmentes. A kerti tömlőhöz használt anyag kiváló minőségű és garantálja, hogy a HighFLEX kerti tömlő megtartsa formáját.

Nem kusza össze, és még mindig rugalmas. A tömlő nem tartalmaz káros anyagokat, például nehézfémeket vagy ftalátokat. A csomag kompatibilis rögzítőelemeket tartalmaz. A HighFLEX tömlő előnyeit a Premium OGS szerelvények különösen jól hangsúlyozzák. A készlet két csavart tartalmaz, egy gyorscsatlakozót és egy ütközőt.

A fém alkatrészeknek köszönhetően az OGS Premium OGS termékek nagyon erősek és tartósak. Az OGS Premium egyéb előnyöket nyújt, például optimalizált vízáramlás a csapban vagy praktikus fröccsenésgátló technológia. A készlet minden része ellenáll a fagynak, ezért káros hatások nélkül túléli a fagyos téli hónapokat. A HighFLEX 13 mm (1/2 "), 18 m + Premium OGS tömlőkészlet kiváló minőségét a GARDENA gyártó 25 éves garanciája hangsúlyozza.

18062-20

Kiegészítő paraméterek

Kategória: Tömlő HighFLEX Comfort
Jótállás: 25 rokov

logo-gardenaA GARDEN-t 1961-ben alapították Werner Kress és Eberhard Kastner. 1966-ban a GARDENA logó még mindig nap és színes szivárvány. Néhány évtized alatt a kis kerti szerszámüzlet világhírű, intelligens termékek és kerti gondozási rendszerek gyártója lett.

A siker titka abban rejlik, hogy a nagy innovációs márka ereje és az ügyfelek igényeire és követelményeire összpontosító következetes választék és értékesítési politika áll. A GARDENA GmbH, székhelye Ulme, 2007 márciusa óta Husqvarna.

A GARDENA a kertészeti ágazat egyik legerősebb márka a nemzetközi versenyben. A márka sikeres kiépítésének módja a modern és kiváló minőségű termékeknek köszönhetően az üzletekbe és a végső fogyasztókba tört ki. Az erős piaci pozíció, amelyet a vevői szimpátia és a márka ismerete is növel, ideális előfeltétele a további sikeres fejlődésnek. A közüzemi kertek „pihentetővé” történő átalakításával összefüggésben a kereslet a jövőben is növekedni fog, még a kapcsolódó szolgáltatások után is, i. a kertek tervezése és megvalósítása után a teljes kertkezelésre.