Comfort FLEX tömlő 13 mm (1/2") 10m (18030-20)

Kód: 10054
Márka: Gardena
5 113 Ft 4 261 Ft ÁFA nélkül
Raktáron
Várható kézbesítés:
26.11.2020
Tömlő hossza: 10 m
Tömlő átmérő szimpla: 13 mm
Repesztő nyomás: 25 bar
Gardena szavatosság: 20 év

 

Részletes információ

Termék részletes leírása

Tömlő Power Grip bordázattal, 10 m

A GARDENA Comfort FLEX tömlő Power Grip bordázattal tökéletes csatlakozást biztosít a tömlő és a tömlőelem között. Az új technológiának köszönhetően egymásba illenek, mint a fogaskerekek. A Power Grip bordázat lehetővé teszi sok kerttulajdonos régi álmát; a megbízható kapcsolatot, tökéletes tartóerővel. A bordázott felület pozitív mellékhatása, hogy a tömlőt könnyebb feltekerni és jól csúszik.
 
A spirálhálós szövetnek köszönhetően, melyben két spirálszál egymással ellentétes irányban fut, a tömlő nyomásálló és alaktartó, egyúttal rugalmas és könnyen kezelhető. Ez nyújtja a legjobb előfeltételeket az egyszerű és sokoldalú felhasználáshoz a kertben. Szükség esetén az Original GARDENA System csatlakozóelemeihez és öntöző eszközeihez kitűnően használható.
 
Nem tartalmaz káros lágyítókat (ftalátokat) és nehézfémeket és természetesen UV ellenálló. Vastag fala különösen robusztussá és tartóssá teszi. 25 bar repesztő nyomás. 20 év szavatosság.

18030-20

 

Műszaki adatok

Cikkszám 18030-20
   

További információ

Tömlő hossza 10 m
Tömlő átmérő szimpla 13 mm
Repesztő nyomás 25 bar
Gardena szavatosság 20 év

 

Kiegészítő paraméterek

Kategória: Tömlő FLEX Comfort
Garancia: 20 év

logo-gardenaA GARDEN-t 1961-ben alapították Werner Kress és Eberhard Kastner. 1966-ban a GARDENA logó még mindig nap és színes szivárvány. Néhány évtized alatt a kis kerti szerszámüzlet világhírű, intelligens termékek és kerti gondozási rendszerek gyártója lett.

A siker titka abban rejlik, hogy a nagy innovációs márka ereje és az ügyfelek igényeire és követelményeire összpontosító következetes választék és értékesítési politika áll. A GARDENA GmbH, székhelye Ulme, 2007 márciusa óta Husqvarna.

A GARDENA a kertészeti ágazat egyik legerősebb márka a nemzetközi versenyben. A márka sikeres kiépítésének módja a modern és kiváló minőségű termékeknek köszönhetően az üzletekbe és a végső fogyasztókba tört ki. Az erős piaci pozíció, amelyet a vevői szimpátia és a márka ismerete is növel, ideális előfeltétele a további sikeres fejlődésnek. A közüzemi kertek „pihentetővé” történő átalakításával összefüggésben a kereslet a jövőben is növekedni fog, még a kapcsolódó szolgáltatások után is, i. a kertek tervezése és megvalósítása után a teljes kertkezelésre.