Nyomásszabályozó

Kód: 3171
Márka: Gardena
12 896 Ft 10 154 Ft ÁFA nélkül
Raktáron
Várható kézbesítés:
16.10.2024

Részletes információ

Termék részletes leírása

Folyamatos nyomáscsökkentés maximum 3,1 barig

A GARDENA nyomásszabályozóval kompenzálhatod a GARDENA Sprinklersystemben fellépő nyomásingadozásokat. A kompakt termék egyesíti a nyomásszabályozást és a szűrést, ami egyszerű telepítést biztosít és pénzt takarít meg. Az állandó, legfeljebb 3,1 bar víznyomás az összes következő alkatrész esetében biztosítja, hogy a túl magas nyomás ne okozzon károkat a Sprinklersystemben. A beépített rozsdamentes acélszűrő az előszerelt hálós szűrőbetéttel (155) védi a nyomásszabályozót a szennyeződésektől.
 
A levehető fedél lehetővé teszi, hogy könnyen hozzáférj a szűrőhöz, így azt tisztítani vagy cserélni tudod. A nyomásszabályozó 0,4 és 4,3 m³/óra közötti vízáramláshoz alkalmas, és nagyfokú rugalmasságot biztosít. Az 1"-os külső menetnek köszönhetően a nyomásszabályozót könnyedén csatlakoztathatod a GARDENA „Klikk és kész” csatlakozókhoz és a GARDENA csővezetékekhez. A nagy teherbírású konstrukciónak köszönhetően a nyomásszabályozó a legmagasabb minőségi követelményeknek is megfelel. A szelepdoboz (cikkszám: 1290-20) segítségével a nyomásszabályozó a föld alá telepíthető. A Sprinklersystem érti, mire van szüksége a gyepnek. Megbízható, víztakarékos gyepöntözés. 8200-20
 
Műszaki adatok
Cikkszám 8200-20
EAN-kód: 4066407002227
További információ
Vezeték 1" male thread

logo-gardenaA GARDEN-t 1961-ben alapították Werner Kress és Eberhard Kastner. 1966-ban a GARDENA logó még mindig nap és színes szivárvány. Néhány évtized alatt a kis kerti szerszámüzlet világhírű, intelligens termékek és kerti gondozási rendszerek gyártója lett.

A siker titka abban rejlik, hogy a nagy innovációs márka ereje és az ügyfelek igényeire és követelményeire összpontosító következetes választék és értékesítési politika áll. A GARDENA GmbH, székhelye Ulme, 2007 márciusa óta Husqvarna.

A GARDENA a kertészeti ágazat egyik legerősebb márka a nemzetközi versenyben. A márka sikeres kiépítésének módja a modern és kiváló minőségű termékeknek köszönhetően az üzletekbe és a végső fogyasztókba tört ki. Az erős piaci pozíció, amelyet a vevői szimpátia és a márka ismerete is növel, ideális előfeltétele a további sikeres fejlődésnek. A közüzemi kertek „pihentetővé” történő átalakításával összefüggésben a kereslet a jövőben is növekedni fog, még a kapcsolódó szolgáltatások után is, i. a kertek tervezése és megvalósítása után a teljes kertkezelésre.