GARDENA Comfort suhanó fűnyíró 400 C

Kód: 10287
Márka: Gardena
75 579 Ft 59 511 Ft ÁFA nélkül
Raktáron
Várható kézbesítés:
30.4.2024
Vágási szélesség: 40 cm
Vágási magasság, min.: 12 mm
Vágási magasság, max.: 42 mm
Maximális munkaterület (±20): 250 m²

 

Részletes információ

Termék részletes leírása

 

Még nagyobb kényelem a legjobban ápolt angol gyephez

A GARDENA 400 C suhanó fűnyíró működési elve egyszerű: miközben tolja, a késhenger és az alsó kés egymás érintése nélkül mozog. Mintha csak ollót használna: a fűnyíró felemeli a fűszálat, majd elvágja azt. Mivel a késhenger és az alsó kés nem érnek egymáshoz, a fűnyíró könnyen tolható, a munka kellemes és csaknem zajmentes.
A nemesacélból készült edzett, tapadásmentes késhenger és a csiszolt alsókés tiszta, pontos vágást biztosít.
A GARDENA 400 C suhanó fűnyíró számos kényelmi funkcióval van felszerelve, ami kényelmes munkavégzést tesz lehetővé. A speciális bordázatú, nagy kerekek jóvoltából egyszerűbb a fűnyíró irányítása, és jobb a tapadás a füvön.
Az ergonomikus kialakítású fogantyúval kényelmesen tolható. A tolókengyel gyorszár funkciója segítségével a fűnyíró egyszerűen összecsukható. A kívánt vágási magasság könnyen beállítható 4 fokozatban és a gép mindkét oldalán lévő skálán jól olvasható.

4022-20

Kiegészítő paraméterek

Kategória: Suhanó fűnyírók
Jótállás: 2 év

Gardena 400c

logo-gardenaA GARDEN-t 1961-ben alapították Werner Kress és Eberhard Kastner. 1966-ban a GARDENA logó még mindig nap és színes szivárvány. Néhány évtized alatt a kis kerti szerszámüzlet világhírű, intelligens termékek és kerti gondozási rendszerek gyártója lett.

A siker titka abban rejlik, hogy a nagy innovációs márka ereje és az ügyfelek igényeire és követelményeire összpontosító következetes választék és értékesítési politika áll. A GARDENA GmbH, székhelye Ulme, 2007 márciusa óta Husqvarna.

A GARDENA a kertészeti ágazat egyik legerősebb márka a nemzetközi versenyben. A márka sikeres kiépítésének módja a modern és kiváló minőségű termékeknek köszönhetően az üzletekbe és a végső fogyasztókba tört ki. Az erős piaci pozíció, amelyet a vevői szimpátia és a márka ismerete is növel, ideális előfeltétele a további sikeres fejlődésnek. A közüzemi kertek „pihentetővé” történő átalakításával összefüggésben a kereslet a jövőben is növekedni fog, még a kapcsolódó szolgáltatások után is, i. a kertek tervezése és megvalósítása után a teljes kertkezelésre.