Négyszögesőztető OS 90

Kód: 10444
Márka: Gardena
8 603 Ft 7 169 Ft ÁFA nélkül
Raktáron
Várható kézbesítés:
30.9.2020
Alkalmazás: Négyzet és téglalap alakú területek öntözéséhez
"Quick & Easy" Connection Technology: Igen
Fúvóka hatótávolsága, min.: 13 m
Max. öntözési szélesség: 7 m

 

Részletes információ

Termék részletes leírása

Felületek öntözéséhez - könnyű telepíteni

Ideális díszkertek, veteményes- és virágágyások célzott, gyengéd öntözéséhez. Öntözze kertjét egyszerűen: A GARDENA OS 90 négyszögesőztető 1 - 90 m2 közötti felületeket tud beöntözni. Az öntözési szélesség 0,5 - 7 m között, a hatótávolság 1,5 - 13 m között állítható be, az átfolyó víz mennyisége fokozatmentesen szabályozható. A rendkívül egyenletes vízkijuttatásról 16 db. öntisztuló puha műanyag fúvóka gondoskodik. A beépített szennyszűrő folyamatos hibamentes működést biztosít.
 
Max. két hosszabítócső (cikksz. 8363-20) segítségével a négyszögesőztető megemelhető, így a magasabb növények fentről öntözhetőek. A négyszögesőztetőt szilárd talajhoz pl. csavarral lehet rögzíteni. A talajhoz csőtartó tüskével (cikksz. 8328-20) lehet rögzíteni. Egy zárósapka található a négyszögesőztető csomagolásában.
 
A szabadalmaztatott "Klikk és kész" - gyors és egyszerű csatlakozórendszer segítségével különösen könnyű egy 13 mm-es (1/2"-os) vezetékcsőhöz csatlakoztatni. Ezzel a csatlakozórendszerrel a csőrendszer egyszerű átépítése is kivitelezhető.

 8361-20

Kiegészítő paraméterek

Kategória: Spray fúvókák
Garancia: 2 év

Gardena Micro Drip

logo-gardenaA GARDEN-t 1961-ben alapították Werner Kress és Eberhard Kastner. 1966-ban a GARDENA logó még mindig nap és színes szivárvány. Néhány évtized alatt a kis kerti szerszámüzlet világhírű, intelligens termékek és kerti gondozási rendszerek gyártója lett.

A siker titka abban rejlik, hogy a nagy innovációs márka ereje és az ügyfelek igényeire és követelményeire összpontosító következetes választék és értékesítési politika áll. A GARDENA GmbH, székhelye Ulme, 2007 márciusa óta Husqvarna.

A GARDENA a kertészeti ágazat egyik legerősebb márka a nemzetközi versenyben. A márka sikeres kiépítésének módja a modern és kiváló minőségű termékeknek köszönhetően az üzletekbe és a végső fogyasztókba tört ki. Az erős piaci pozíció, amelyet a vevői szimpátia és a márka ismerete is növel, ideális előfeltétele a további sikeres fejlődésnek. A közüzemi kertek „pihentetővé” történő átalakításával összefüggésben a kereslet a jövőben is növekedni fog, még a kapcsolódó szolgáltatások után is, i. a kertek tervezése és megvalósítása után a teljes kertkezelésre.