Sövénynyíró olló NatureCut

Kód: 2099
Márka: Gardena
14 711 Ft 11 583 Ft ÁFA nélkül
Raktáron
Várható kézbesítés:
6.5.2024

Részletes információ

Termék részletes leírása

Jól kiegyensúlyozott univerzális olló, amely mindenre készen áll.

Jól kiegyensúlyozott univerzális olló, amely mindenre felkészült; a GARDENA NatureCut terméke azonnal felismerhető a fa nyélről. A nyél 100% FSC minősített fából készült, rusztikus bája egyértelműen megkülönbözteti ezt a népszerű modellt a többi sövényvágó ollótól. A NatureCut garantálja, hogy a kiváló design kéz a kézben jár a kiváló funkcionalitással. A gyártó 25 év szavatosságot nyújt erre a minőségi, tartós termékre. Az éles, fogazott késekkel minden egyes vágás célba ér. Ez a pengetípus gondoskodik a komoly teljesítményről még nagy területen történő munkavégzéskor is.
 
Az ErgoTec technológiát alkalmazó hengeres fanyél szimmetrikus és ergonomikus kialakítása miatt az olló kényelmesen simul a kézbe vágás közben. A puha ütköző különösen praktikus, jól tompít, alacsony az ellenállása és könnyebbé teszi a munkát. Ezáltal tovább tudsz a kertben dolgozni anélkül, hogy elfáradnál – legyen szó akár sövény, bokor vagy bozót nyírásáról. A beépített ágvágó megkönnyíti a gallyak, ágak vágását. A 20°-os munkaszögnek köszönhetően a kéz mindig biztonságos távolságban marad a sövénytől nyírás közben, így elkerülhető a sérülés. A NatureCut igazán sokoldalú eszköz és mindig nagyszerű vele a munka.

12300-20

Kiegészítő paraméterek

Kategória: Sövénynyíró ollók
Jótállás: 25 év

logo-gardenaA GARDEN-t 1961-ben alapították Werner Kress és Eberhard Kastner. 1966-ban a GARDENA logó még mindig nap és színes szivárvány. Néhány évtized alatt a kis kerti szerszámüzlet világhírű, intelligens termékek és kerti gondozási rendszerek gyártója lett.

A siker titka abban rejlik, hogy a nagy innovációs márka ereje és az ügyfelek igényeire és követelményeire összpontosító következetes választék és értékesítési politika áll. A GARDENA GmbH, székhelye Ulme, 2007 márciusa óta Husqvarna.

A GARDENA a kertészeti ágazat egyik legerősebb márka a nemzetközi versenyben. A márka sikeres kiépítésének módja a modern és kiváló minőségű termékeknek köszönhetően az üzletekbe és a végső fogyasztókba tört ki. Az erős piaci pozíció, amelyet a vevői szimpátia és a márka ismerete is növel, ideális előfeltétele a további sikeres fejlődésnek. A közüzemi kertek „pihentetővé” történő átalakításával összefüggésben a kereslet a jövőben is növekedni fog, még a kapcsolódó szolgáltatások után is, i. a kertek tervezése és megvalósítása után a teljes kertkezelésre.