AquaCount öntözőfej

Kód: 2778
Márka: Gardena
15 856 Ft 12 485 Ft ÁFA nélkül
Raktáron
Várható kézbesítés:
19.6.2024
Vízsugár forma
Lágy sugár
Fagy ellen védett
Igen
Vízmennyiség szabályozható
Igen

Részletes információ

Termék részletes leírása

A GARDENA AquaCount Öntözőfejjel nem csak a cserepes növényeket vagy virágágyásokat öntözheted megbízhatóan, hanem mindig szemmel tarthatod a vízfogyasztásod is. A beépített vízmérő megbízhatóan támogatja a fenntartható öntözést és ezáltal a víztakarékosságot. Növényeid örülni fognak a gyengéd permetezésnek, az Öntözőfej hátoldalán a vízáram intenzitását is szabályozhatod. Használata egyszerű, és az ergonomikus fogantyúnak köszönhetően az Öntözőfej kényelmesen illeszkedik a kezébe. Használja a praktikus záró funkciót, amely engedi a kezed pihenni öntözés közben, így különösen hasznos a hosszabb öntözéseknél.

A vízmérő kijelzője elforgatható, így bal- és jobbkezesek számára egyaránt kényelmesen használható, és 4 funkciójával érdekes információkat tartogat számodra. Az 1. és 2. funkció a teljes vízfogyasztást mutatja, pl. naponta és szezononként. Míg a 3. funkció az öntözési folyamatonkénti pontos vízfogyasztást mutatja, a 4. funkció betekintést nyújt a percenkénti áramlási sebességbe literben vagy gallonban. Az AquaCount Öntözőfej UV- és fagyálló, ezért egész évben kint hagyható. A GARDENA öt év szavatosságot nyújt erre a minőségi termékre. AquaCount: Kertöntözés kimért gondossággal.

18352-20

Kiegészítő paraméterek

Kategória: Öntözőfej
Jótállás: 5 év

logo-gardenaA GARDEN-t 1961-ben alapították Werner Kress és Eberhard Kastner. 1966-ban a GARDENA logó még mindig nap és színes szivárvány. Néhány évtized alatt a kis kerti szerszámüzlet világhírű, intelligens termékek és kerti gondozási rendszerek gyártója lett.

A siker titka abban rejlik, hogy a nagy innovációs márka ereje és az ügyfelek igényeire és követelményeire összpontosító következetes választék és értékesítési politika áll. A GARDENA GmbH, székhelye Ulme, 2007 márciusa óta Husqvarna.

A GARDENA a kertészeti ágazat egyik legerősebb márka a nemzetközi versenyben. A márka sikeres kiépítésének módja a modern és kiváló minőségű termékeknek köszönhetően az üzletekbe és a végső fogyasztókba tört ki. Az erős piaci pozíció, amelyet a vevői szimpátia és a márka ismerete is növel, ideális előfeltétele a további sikeres fejlődésnek. A közüzemi kertek „pihentetővé” történő átalakításával összefüggésben a kereslet a jövőben is növekedni fog, még a kapcsolódó szolgáltatások után is, i. a kertek tervezése és megvalósítása után a teljes kertkezelésre.