Programozóegység

Kód: 10163
Márka: Gardena
31 707 Ft 26 423 Ft ÁFA nélkül
Raktáron
Várható kézbesítés:
24.9.2020
Öntözési ciklus / nap: 6
Öntözés időtartama ettől: 0 h 1 min - 9 h 59 min
Öntözés gyakorisága: Az öntözési napok egyénileg választhatók

Részletes információ

Termék részletes leírása

Programozás egyszerűen

A GARDENA programozóegység az öntözésvezérlő rendszerek és nagyobb Sprinklersystem rendszerek automatikus vezérlésére szolgál, így kitűnően alkalmas az elektromos hálózat nélküli helyekre. Ideális abban az esetben, ha a vízmennyiség nem elegendő a teljes rendszer (ami általában több öntözőrendszerből áll) egyidejű működtetésére.
 
A GARDENA programozóegység az egyes területek eltérő vízigényének megfelelően vezetékenként különböző öntözési időtartammal dolgozik, amivel egyedi, optimális öntözést tesz lehetővé. A GARDENA programozóegység a GARDENA vezérlőelem (cikkszám: 1250) programozására szolgál. Az adatok átviteléhez a vezérlőelemre csupán egy gombot kell megnyomni.
 
Programozás után a vezérlőelem a GARDENA 9 V-os mágnesszelepre (cikkszám: 1251-20) helyezhető, es azt vezérli a beállított idők alapján. Napi hat öntözés lehetséges. Az öntözési napok és ciklusok tetszés szerint programozhatók, 1 perc és 9 óra 59 perc közötti öntözési idő adható meg. Az eszköz működéséhez egy 9 V-os alkálielem szükséges (nincs mellékelve), amely körülbelül egy év üzemidőt biztosít.

1242-27

Kiegészítő paraméterek

Kategória: Öntözésvezérlés
Garancia: 2 év

Gardena riadiaca jednotka

logo-gardenaA GARDEN-t 1961-ben alapították Werner Kress és Eberhard Kastner. 1966-ban a GARDENA logó még mindig nap és színes szivárvány. Néhány évtized alatt a kis kerti szerszámüzlet világhírű, intelligens termékek és kerti gondozási rendszerek gyártója lett.

A siker titka abban rejlik, hogy a nagy innovációs márka ereje és az ügyfelek igényeire és követelményeire összpontosító következetes választék és értékesítési politika áll. A GARDENA GmbH, székhelye Ulme, 2007 márciusa óta Husqvarna.

A GARDENA a kertészeti ágazat egyik legerősebb márka a nemzetközi versenyben. A márka sikeres kiépítésének módja a modern és kiváló minőségű termékeknek köszönhetően az üzletekbe és a végső fogyasztókba tört ki. Az erős piaci pozíció, amelyet a vevői szimpátia és a márka ismerete is növel, ideális előfeltétele a további sikeres fejlődésnek. A közüzemi kertek „pihentetővé” történő átalakításával összefüggésben a kereslet a jövőben is növekedni fog, még a kapcsolódó szolgáltatások után is, i. a kertek tervezése és megvalósítása után a teljes kertkezelésre.