Pumpás permetező 1 liter

Kód: 1493
Márka: Gardena
4 997 Ft 3 935 Ft ÁFA nélkül
Raktáron
Várható kézbesítés:
25.4.2024
Szintjelző
Igen

Részletes információ

Termék részletes leírása

Praktikus pumpás permetező a kertbe és a háztartásba extra adagolónyílással

A GARDENA 1 literes pumpás permetezője számos nagyszerű tulajdonsággal rendelkezik, amelyek segítenek növényeid és virágaid öntözésében a házban és a ház körül egyaránt. Ilyen például a mérőkupakkal ellátott másodlagos adagolónyílás a 3 az 1-ben funkcióval, ami már első pillantásra megragadja az ember tekintetét. Ezen az extra nyíláson keresztül könnyen feltöltheted a pumpás permetezőt, hozzáadhatod a megfelelő mennyiségű tápoldatot, majd ki is ürítheted. Nem kell lecsavarni a permetező fejét, így száraz marad a kezed.
 
A permetező használatakor a pumpáló minden egyes megnyomása egyenletes, nagy hatótávolságú öntözést biztosít. A beépített 360° funkció biztosítja, hogy ne szívjon fel levegőt, még akkor sem, ha a permetezőt ferdén tartanád. Öntözéskor választhatsz a teljes sugár és a finom ködpermet között, ugyanis a robusztus és kiváló minőségű sárgaréz fúvóka könnyen beállítható, alkalmazkodva az egyes növények igényeihez. Ezenkívül mindig láthatod a permetezőben a töltöttségi szintet, mivel a tartály áttetsző anyagból készült. Az 1 literes pumpás permetezőt kiváló ergonómiájának köszönhetően azonnal megszereted, mihelyt használni kezded.

11112-20

Kiegészítő paraméterek

Kategória: Nyomáspermetezők
Jótállás: 2 év

logo-gardenaA GARDEN-t 1961-ben alapították Werner Kress és Eberhard Kastner. 1966-ban a GARDENA logó még mindig nap és színes szivárvány. Néhány évtized alatt a kis kerti szerszámüzlet világhírű, intelligens termékek és kerti gondozási rendszerek gyártója lett.

A siker titka abban rejlik, hogy a nagy innovációs márka ereje és az ügyfelek igényeire és követelményeire összpontosító következetes választék és értékesítési politika áll. A GARDENA GmbH, székhelye Ulme, 2007 márciusa óta Husqvarna.

A GARDENA a kertészeti ágazat egyik legerősebb márka a nemzetközi versenyben. A márka sikeres kiépítésének módja a modern és kiváló minőségű termékeknek köszönhetően az üzletekbe és a végső fogyasztókba tört ki. Az erős piaci pozíció, amelyet a vevői szimpátia és a márka ismerete is növel, ideális előfeltétele a további sikeres fejlődésnek. A közüzemi kertek „pihentetővé” történő átalakításával összefüggésben a kereslet a jövőben is növekedni fog, még a kapcsolódó szolgáltatások után is, i. a kertek tervezése és megvalósítása után a teljes kertkezelésre.