Aqua S négy területű öntöző- és öntözőóra

Kód: 2177
Márka: Gardena
14 963 Ft 11 782 Ft ÁFA nélkül
Raktáron
Várható kézbesítés:
26.4.2024

Részletes információ

Termék részletes leírása

Az időzítővel ellátott GARDENA Aqua S négyszeres öntözővel mindig kézben tarthatja a kert öntözésének idejét és meddig. Élvezze a nyár minden részét. Az Aqua S sprinkler 90–220 m²-es területekre alkalmas, hatótávolsága 7–17 méter. A tartomány beállítása nagyon egyszerű az eszköz csúszkájának használatával. A vízcsaphoz rögzített öntözőóra ​​használata szintén nagyon egyszerű. A nagy tárcsa lehetővé teszi az 5 és 120 perc közötti időtartam egyszerű beállítását. Amint az Aqua S öntözőberendezése működésbe lép, a pontos szórófejek egyenletes öntözést biztosítanak tócsák nélkül. Az Aqua S maximális permetszélessége 13 méter.

 A beállítás után az Aqua S öntöző és az öntözőóra ​​kombinációja időt takarít meg, amelyet más célokra is felhasználhat. Ha meg akarja tisztítani az Aqua S készülékét, az egyáltalán nem nehéz: a vízcsatlakozóban talál egy fémszűrőt, amely megakadályozza a szennyeződés bejutását a készülékbe. Ez könnyen eltávolítható és vízzel lemosható.

Mivel a vízben természetesen mész található, a permetező fúvókák időnként eltömődhetnek. Tisztításához egyszerűen használja a tűt, amely az Aqua S öntözőfej másik végén található csavaros kupakban található. Győződjön meg arról, hogy a GARDENA minőségi gyártmányú Németországban van. 18701-34

Kiegészítő paraméterek

Kategória: Négyszögesőztető
Jótállás: 2 év

logo-gardenaA GARDEN-t 1961-ben alapították Werner Kress és Eberhard Kastner. 1966-ban a GARDENA logó még mindig nap és színes szivárvány. Néhány évtized alatt a kis kerti szerszámüzlet világhírű, intelligens termékek és kerti gondozási rendszerek gyártója lett.

A siker titka abban rejlik, hogy a nagy innovációs márka ereje és az ügyfelek igényeire és követelményeire összpontosító következetes választék és értékesítési politika áll. A GARDENA GmbH, székhelye Ulme, 2007 márciusa óta Husqvarna.

A GARDENA a kertészeti ágazat egyik legerősebb márka a nemzetközi versenyben. A márka sikeres kiépítésének módja a modern és kiváló minőségű termékeknek köszönhetően az üzletekbe és a végső fogyasztókba tört ki. Az erős piaci pozíció, amelyet a vevői szimpátia és a márka ismerete is növel, ideális előfeltétele a további sikeres fejlődésnek. A közüzemi kertek „pihentetővé” történő átalakításával összefüggésben a kereslet a jövőben is növekedni fog, még a kapcsolódó szolgáltatások után is, i. a kertek tervezése és megvalósítása után a teljes kertkezelésre.