Comfort köresőztető Vario, csúszótalpon (1948-20)

Kód: 10102
Márka: Gardena
14 354 Ft 11 302 Ft ÁFA nélkül
Raktáron
Várható kézbesítés:
29.4.2024
Terület lefedettsége max.: 225 m²
Fúvóka hatótávolsága, min.: max. 17 m

 

Részletes információ

Termék részletes leírása

Köresőztető az egyenletes öntözéshez

A GARDENA Comfort Vario köresőztető lehetővé teszi a kert egyenletes öntözését. Az eszköz legfeljebb 225 m² méretű felület öntözésére alkalmas, maximum 8,5 m-es hatótávolsággal. Szektorbeállítása 7 fokozatban, 45°-os lépésekben történik, 90°-tól 360°-ig. Az esőztetőt egyedileg beállíthatja kertjének megfelelően.
 
A speciális vízsugárforgató turbina egyenletes vízelosztást biztosít. A permetezési irány állítható. Különösen nagy felületek öntözéséhez több esőztető is összekapcsolható - ehhez a zárósapkát GARDENA tömlőelemre (cikkszám: 901) vagy GARDENA Profi rendszerű tömlőelemre (cikkszám: 2801) kell cserélni.
 
A köresőztetőt erős, stabilan álló műanyag talp tartja, így könnyen rögzíthető a gyepen. A tisztítást praktikus kivehető finom szennyszűrő könnyíti meg. A kert egyszerű öntözéséhez.

 1948-20

 

Műszaki adatok

Cikkszám 1948-20
EAN-kód: 4078500194808

További információ

Terület lefedettsége min. 100 m²
Terület lefedettsége max. 225 m²
Fúvóka hatótávolsága, min. max. 17 m

 

Kiegészítő paraméterek

Kategória: Köresőztető
Jótállás: 2 év

logo-gardenaA GARDEN-t 1961-ben alapították Werner Kress és Eberhard Kastner. 1966-ban a GARDENA logó még mindig nap és színes szivárvány. Néhány évtized alatt a kis kerti szerszámüzlet világhírű, intelligens termékek és kerti gondozási rendszerek gyártója lett.

A siker titka abban rejlik, hogy a nagy innovációs márka ereje és az ügyfelek igényeire és követelményeire összpontosító következetes választék és értékesítési politika áll. A GARDENA GmbH, székhelye Ulme, 2007 márciusa óta Husqvarna.

A GARDENA a kertészeti ágazat egyik legerősebb márka a nemzetközi versenyben. A márka sikeres kiépítésének módja a modern és kiváló minőségű termékeknek köszönhetően az üzletekbe és a végső fogyasztókba tört ki. Az erős piaci pozíció, amelyet a vevői szimpátia és a márka ismerete is növel, ideális előfeltétele a további sikeres fejlődésnek. A közüzemi kertek „pihentetővé” történő átalakításával összefüggésben a kereslet a jövőben is növekedni fog, még a kapcsolódó szolgáltatások után is, i. a kertek tervezése és megvalósítása után a teljes kertkezelésre.