EcoLine Fugakaparó

Kód: 2631
Márka: Gardena
7 508 Ft 5 912 Ft ÁFA nélkül
Raktáron
Várható kézbesítés:
14.5.2024

Részletes információ

Termék részletes leírása

Könnyedén és fenntarthatóan - a GARDENA EcoLine Fugakaparónak köszönhetően a feljárón vagy a teraszon lévő rések megtisztítása gyors és egyszerű. A fugakaparó ideális a moha és a gyomok eltávolítására a keskeny résekből, a falszegélyeknél, a felhajtókon vagy a ház körüli járdakövek közül. Pillanatok alatt minden rendezett és gyommentes lesz. A felhasznált műanyag több mint 85 százalékban újrahasznosított anyagból, főként háztartási hulladékból áll. A szerszám rozsdamentes acélból készült pengéje mindkét oldalán csiszolt, és több mint 45 százalékban újrahasznosított anyagból készült.

A gyomok és a moha precízen eltávolítható minden résből és repedésből. A fugakaparó markolatának végén elegáns, viaszolt, FSC® 100%-os tanúsítvánnyal rendelkező fa markolat található, amely különösen stílusossá és természetessé teszi ezt az új kerti segédeszközt. Az anyag nem csak fenntartható, de a szerszámot robusztussá és tartóssá is teszi. A gyomok kikaparása különösen kényelmes az ergonomikusan kialakított markolattal. Az EcoLine Fugakaparó Európában készült, és a GARDENA 25 év gyártói szavatosságot vállal rá. Természetes választás a szenvedélyes kertészek számára. ReTh!nk - Az új EcoLine termékcsalád. Fenntarthatóan készült. Esztétikusan megtervezett. Tartósra épített.

17704-20

Kiegészítő paraméterek

Kategória: Kis szerszámok
Jótállás: 25 év

logo-gardenaA GARDEN-t 1961-ben alapították Werner Kress és Eberhard Kastner. 1966-ban a GARDENA logó még mindig nap és színes szivárvány. Néhány évtized alatt a kis kerti szerszámüzlet világhírű, intelligens termékek és kerti gondozási rendszerek gyártója lett.

A siker titka abban rejlik, hogy a nagy innovációs márka ereje és az ügyfelek igényeire és követelményeire összpontosító következetes választék és értékesítési politika áll. A GARDENA GmbH, székhelye Ulme, 2007 márciusa óta Husqvarna.

A GARDENA a kertészeti ágazat egyik legerősebb márka a nemzetközi versenyben. A márka sikeres kiépítésének módja a modern és kiváló minőségű termékeknek köszönhetően az üzletekbe és a végső fogyasztókba tört ki. Az erős piaci pozíció, amelyet a vevői szimpátia és a márka ismerete is növel, ideális előfeltétele a további sikeres fejlődésnek. A közüzemi kertek „pihentetővé” történő átalakításával összefüggésben a kereslet a jövőben is növekedni fog, még a kapcsolódó szolgáltatások után is, i. a kertek tervezése és megvalósítása után a teljes kertkezelésre.