Rózsaápoló kesztyű / L méret

Kód: 1589
Márka: Gardena
16 462 Ft 12 962 Ft ÁFA nélkül
Raktáron
Várható kézbesítés:
25.4.2024

Részletes információ

Termék részletes leírása

Ideális kesztyű tüskés növények, például rózsák ápolásához

Ha a GARDENA L méretű rózsaápoló kesztyűjét viseled, kényelmesen dolgozhatsz és ugyanakkor megfelelően védett is vagy. Ez a nagy méretű kézre való kerti kesztyű hosszított szárral és állítható csuklópánttal rendelkezik. Ez a kombináció megbízhatóan védi a csuklót és az alkart. Ezenkívül a különösen érzékeny területeket, például az ujjakat és a tenyér részt, aramid anyag védi. Ez az anyag szúrásálló, tehát a tüskés növények nem jelentenek problémát.
 
A kerti kesztyű egy másik praktikus tulajdonsága, hogy a hüvelykujjon és a mutatóujjon lévő érintőkijelző érzékeny felülettel az okostelefon vagy tablet érintőképernyőjét is egyszerűen tudod kezelni. Az okostelefon kompatibilis kesztyűvel a fárasztó kesztyű le- és felvétel már a múlté. A rózsaápoló kesztyű anyaga nemcsak megfelelő védelméről gondoskodik, hanem Oeko-Tex® Standard 100 tanúsítvánnyal is rendelkezik, ami azt jelenti, hogy a termék ártalmas anyagokat nem tartalmaz.

38% poliészter, 32% nejlon, 16% poliuretán, 8% aramid, 4% pamut, 2% elasztán

11541-20

Kiegészítő paraméterek

Kategória: Kesztyűk
Jótállás: 2 év

logo-gardenaA GARDEN-t 1961-ben alapították Werner Kress és Eberhard Kastner. 1966-ban a GARDENA logó még mindig nap és színes szivárvány. Néhány évtized alatt a kis kerti szerszámüzlet világhírű, intelligens termékek és kerti gondozási rendszerek gyártója lett.

A siker titka abban rejlik, hogy a nagy innovációs márka ereje és az ügyfelek igényeire és követelményeire összpontosító következetes választék és értékesítési politika áll. A GARDENA GmbH, székhelye Ulme, 2007 márciusa óta Husqvarna.

A GARDENA a kertészeti ágazat egyik legerősebb márka a nemzetközi versenyben. A márka sikeres kiépítésének módja a modern és kiváló minőségű termékeknek köszönhetően az üzletekbe és a végső fogyasztókba tört ki. Az erős piaci pozíció, amelyet a vevői szimpátia és a márka ismerete is növel, ideális előfeltétele a további sikeres fejlődésnek. A közüzemi kertek „pihentetővé” történő átalakításával összefüggésben a kereslet a jövőben is növekedni fog, még a kapcsolódó szolgáltatások után is, i. a kertek tervezése és megvalósítása után a teljes kertkezelésre.