Kerti kesztyű ültetéshez / L méret

Kód: 1565
Márka: Gardena
4 671 Ft 3 678 Ft ÁFA nélkül
Raktáron
Várható kézbesítés:
19.4.2024

Részletes információ

Termék részletes leírása

Ültetéshez való kerti kesztyű vízálló nitril bevonatú tenyér résszel

A GARDENA L méretű, ültetéshez ajánlott kerti kesztyűje ideális kerti ágyások beültetéséhez, talajlazításhoz vagy a gyomok eltávolításához. A nedvesség gyakran játszik szerepet, különösen a talajjal való munkavégzés során. Örömhír, hogy a kesztyű tenyér részén található nitril bevonat védelmet nyújt a nedvesség ellen. A munkakesztyű optimálisan illeszkedik a nagy méretű kézre. A kesztyű csukló- és hátsó részén található rugalmas anyagnak köszönhetően kényelmes viselet ültetés és ásás közben.
 
Ezen túlmenően az ültetéshez szolgáló kerti kesztyű légáteresztő anyagból készült, így a megerőltetőbb kerti munkák során sem izzad bele a kezed. Munka közben felmerülhetnek kérdések, és szeretnéd használni az okostelefonodat? A hüvelykujj és a mutatóujj ujjbegyein található érintőkijelző érzékeny felületnek köszönhetően ez az ültetéshez való kesztyű okostelefon kompatibilis, és lehetővé teszi az érintőképernyő működtetését a kesztyű levétele nélkül. Ezenkívül a GARDENA tökéletesen illeszkedő ültetéshez szolgáló kerti kesztyűje Oeko-Tex® Standard 100 tanúsítvánnyal is rendelkezik, ami azt jelenti, hogy a termék ártalmas anyagokat nem tartalmaz.

42% poliészter, 55% nitril, 3% elasztán

11512-20

Kiegészítő paraméterek

Kategória: Kesztyűk
Jótállás: 2 év

logo-gardenaA GARDEN-t 1961-ben alapították Werner Kress és Eberhard Kastner. 1966-ban a GARDENA logó még mindig nap és színes szivárvány. Néhány évtized alatt a kis kerti szerszámüzlet világhírű, intelligens termékek és kerti gondozási rendszerek gyártója lett.

A siker titka abban rejlik, hogy a nagy innovációs márka ereje és az ügyfelek igényeire és követelményeire összpontosító következetes választék és értékesítési politika áll. A GARDENA GmbH, székhelye Ulme, 2007 márciusa óta Husqvarna.

A GARDENA a kertészeti ágazat egyik legerősebb márka a nemzetközi versenyben. A márka sikeres kiépítésének módja a modern és kiváló minőségű termékeknek köszönhetően az üzletekbe és a végső fogyasztókba tört ki. Az erős piaci pozíció, amelyet a vevői szimpátia és a márka ismerete is növel, ideális előfeltétele a további sikeres fejlődésnek. A közüzemi kertek „pihentetővé” történő átalakításával összefüggésben a kereslet a jövőben is növekedni fog, még a kapcsolódó szolgáltatások után is, i. a kertek tervezése és megvalósítása után a teljes kertkezelésre.