Kerti kesztyű bokorápoláshoz / M méret

Kód: 1580
Márka: Gardena
12 723 Ft 10 018 Ft ÁFA nélkül
Raktáron
Várható kézbesítés:
4.4.2024

Részletes információ

Termék részletes leírása

Ideális kesztyű sűrű bokrok, cserjék és aljnövényzet ápolásához

A GARDENA M méretű bokorápoló kesztyűje tökéletes segítség a cserjék kivágásakor és a sűrű aljnövényzet gondozásához a kertben. Ez a közepes méretű kézre való tartós kerti kesztyű strapabíró anyagból készült, amely megvéd a karcolásoktól és a csaláncsípéstől. A hosszított kesztyűszár védi a csuklót és az alkart. A metszőolló használata során érezni fogod a kesztyű kiváló minőségű kivitelezését. A hüvelykujj és a mutatóujj közötti rész megerősítésre került, mivel ez a terület gyakran különösen erős kopásnak van kitéve, így a kesztyű hosszú ideig használható.
 
A bokorápoló kesztyű nagyfokú kényelmet kínál: a kesztyű tenyér része szilikon bevonattal ellátott, ami azt jelenti, hogy a metszőolló nemcsak biztonságosan illeszkedik a kézbe, de nem is csúszik ki. A hüvelykujj és a mutatóujj ujjbegyein található érintőkijelző érzékeny felületnek köszönhetően az okostelefon vagy tablet működtetése is bármikor lehetséges anélkül, hogy levennéd a kesztyűt. Az okostelefon-kompatibilis bokorápoló kesztyű Oeko-Tex® Standard 100 tanúsítvánnyal rendelkezik, ami azt jelenti, hogy a termék nem tartalmaz ártalmas anyagokat.

40% poliészter, 35% nejlon, 18% poliuretán, 5% pamut, 2% elasztán

11530-20

Kiegészítő paraméterek

Kategória: Kesztyűk
Jótállás: 2 év

logo-gardenaA GARDEN-t 1961-ben alapították Werner Kress és Eberhard Kastner. 1966-ban a GARDENA logó még mindig nap és színes szivárvány. Néhány évtized alatt a kis kerti szerszámüzlet világhírű, intelligens termékek és kerti gondozási rendszerek gyártója lett.

A siker titka abban rejlik, hogy a nagy innovációs márka ereje és az ügyfelek igényeire és követelményeire összpontosító következetes választék és értékesítési politika áll. A GARDENA GmbH, székhelye Ulme, 2007 márciusa óta Husqvarna.

A GARDENA a kertészeti ágazat egyik legerősebb márka a nemzetközi versenyben. A márka sikeres kiépítésének módja a modern és kiváló minőségű termékeknek köszönhetően az üzletekbe és a végső fogyasztókba tört ki. Az erős piaci pozíció, amelyet a vevői szimpátia és a márka ismerete is növel, ideális előfeltétele a további sikeres fejlődésnek. A közüzemi kertek „pihentetővé” történő átalakításával összefüggésben a kereslet a jövőben is növekedni fog, még a kapcsolódó szolgáltatások után is, i. a kertek tervezése és megvalósítása után a teljes kertkezelésre.