Robotfűnyíró SILENO+, 2000 m²
Kód: 2150Kapcsolódó termékek
Termék részletes leírása
A Te saját Robotfűnyíród akár 2000 m2 gyephez. Ez maga a színtiszta pihenés.
Erőteljes hátsókerék-meghajtásának köszönhetően a GARDENA SILENO+ egyenetlen talajon és akár 35 százalékos emelkedőn is boldogul.
Élvezd a kertben töltött időt – ebben segít a GARDENA SILENO+
Hatékonyság
|
|
---|---|
Munkaterület-kapacitás | 2000 m² ±20% |
Feltöltő rendszer | Automata |
A munkaterület maximális emelkedése | 35 % |
Termék
|
|
Információs panel | LCD kijelző menürendszerrel |
Időzítő | Igen |
Fogantyú típusa | Integrált |
Power and charging
|
|
Átlagos feltöltési idő | 60 p |
Egy feltöltéssel végezhető átlagos fűnyírási idő | 65 p |
Motor és vágórendszer
|
|
---|---|
Vágási rendszer | 3 pivoting razor blades |
Vágási magasság, min.–max. | 20-60 mm |
Vágási szélesség | 22 cm |
Sound and noise data
|
|
Hangszint, garantált | 60 dB(A) |
Hangszint, mért | 56 dB(A) |
Biztonsági funkciók
|
|
Vészjelzés | Igen |
PIN kód | Igen |
Emelésérzékelő | Igen |
Borulásérzékelő | Igen |
Telepítési kiegészítők
|
|
Hurokvezeték | 250 m |
Rögzítő szegek | 400 db |
Tartalék kések | 9 db |
Overall dimensions
|
|
Termék mérete, magasság | 24.8 cm |
Termék mérete, hossz | 62.7 cm |
Termék mérete, szélesség | 50.9 cm |
4050-72
Kiegészítő paraméterek
Kategória: | Robotfűnyírók |
---|---|
Garancia: | 2 év |
Gardena SILENO
A GARDEN-t 1961-ben alapították Werner Kress és Eberhard Kastner. 1966-ban a GARDENA logó még mindig nap és színes szivárvány. Néhány évtized alatt a kis kerti szerszámüzlet világhírű, intelligens termékek és kerti gondozási rendszerek gyártója lett.
A siker titka abban rejlik, hogy a nagy innovációs márka ereje és az ügyfelek igényeire és követelményeire összpontosító következetes választék és értékesítési politika áll. A GARDENA GmbH, székhelye Ulme, 2007 márciusa óta Husqvarna.
A GARDENA a kertészeti ágazat egyik legerősebb márka a nemzetközi versenyben. A márka sikeres kiépítésének módja a modern és kiváló minőségű termékeknek köszönhetően az üzletekbe és a végső fogyasztókba tört ki. Az erős piaci pozíció, amelyet a vevői szimpátia és a márka ismerete is növel, ideális előfeltétele a további sikeres fejlődésnek. A közüzemi kertek „pihentetővé” történő átalakításával összefüggésben a kereslet a jövőben is növekedni fog, még a kapcsolódó szolgáltatások után is, i. a kertek tervezése és megvalósítása után a teljes kertkezelésre.