Akkumulátoros fűszegélynyíró PowerCut Li-40/30

Kód: 1011
Márka: Gardena
96 515 Ft 75 996 Ft ÁFA nélkül
Raktáron
Várható kézbesítés:
4.10.2023
Akkumulátor típusa: Lítium-ion
Vágási szélesség: 30 cm

Részletes információ

Termék részletes leírása

Erős és kényelmes fűszegélynyírás akkumulátoros géppel – a komolyabb kihívásokhoz

A magasra nőtt füvet és az elburjánzott növényeket egyszerűen eltakarítja a GARDENA PowerCut Li-40/30 akkumulátoros fűszegélynyírója. Az ergonomikusan kialakított markolat és a plusz támasz kényelmes, álló testtartást tesz lehetővé és egyúttal megkönnyíti a gép biztonságos irányítását.
A kihajló növényvédő keret védi a virágokat. A markolaton elhelyezett intuitív kezelőfelület gondoskodik a lehető legkényelmesebb munkavégzésről. A készlet tartalmazza az akkumulátort és a töltőt.
A fűszegélynyíró könnyen szállítható és helytakarékosan tárolható, mivel a tengelye kettéosztható. A fűszegélynyíró könnyen karbantartható 40 V*-os és 2,6 Ah-s GARDENA rendszerakkumulátorral üzemel.
Az akkumulátor bármikor, memóriahatás nélkül gyorsan újratölthető. * A maximális terheletlen kimeneti feszültség 40 V, a névleges feszültség 36 V.

9827-20

 
Akkumulátor
Akkumulátor típusa Lítium-ion
Akkumulátor teljesítmény 2.6 Ah
Akkumulátor feszültsége 40 V
Mellékelt akkumulátorok száma 1

Kiegészítő paraméterek

Kategória: Akkus fűszegélynyírók
Jótállás: 2 év

logo-gardenaA GARDEN-t 1961-ben alapították Werner Kress és Eberhard Kastner. 1966-ban a GARDENA logó még mindig nap és színes szivárvány. Néhány évtized alatt a kis kerti szerszámüzlet világhírű, intelligens termékek és kerti gondozási rendszerek gyártója lett.

A siker titka abban rejlik, hogy a nagy innovációs márka ereje és az ügyfelek igényeire és követelményeire összpontosító következetes választék és értékesítési politika áll. A GARDENA GmbH, székhelye Ulme, 2007 márciusa óta Husqvarna.

A GARDENA a kertészeti ágazat egyik legerősebb márka a nemzetközi versenyben. A márka sikeres kiépítésének módja a modern és kiváló minőségű termékeknek köszönhetően az üzletekbe és a végső fogyasztókba tört ki. Az erős piaci pozíció, amelyet a vevői szimpátia és a márka ismerete is növel, ideális előfeltétele a további sikeres fejlődésnek. A közüzemi kertek „pihentetővé” történő átalakításával összefüggésben a kereslet a jövőben is növekedni fog, még a kapcsolódó szolgáltatások után is, i. a kertek tervezése és megvalósítása után a teljes kertkezelésre.